Гарантійне обслуговування включає безкоштовний ремонт в уповноваженому сервісному центрі протягом терміну дії гарантії, що зазначена в гарантійному талоні. На всі товари, реалізовані магазином “PedalSpace”, надається гарантія терміном 12 місяців та починає діяти від дня отримання покупцем придбаного товару. Перевірка комплектації та відсутність дефектів у виробі проводиться при передачі товару покупцеві. Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон, де обов'язково вказуються: виробник та модель, серійний номер товару та дата продажу. Гарантійне обслуговування відбувається тільки за наявності гарантійного талону, виробу та упаковки, що йде в комплекті з виробом та має зазначений серійний номер.

Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон впродовж усього терміну дії гарантії.

Якщо в гарантійний період пристрій, придбаний у магазині “PedalSpace”, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в уповноваженому сервісному центрі, магазин обміняє товар на аналогічний або поверне гроші. Для цього потрібно надати товар з повною комплектацією та оригінал гарантійного талону.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті у випадку:

  • наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи інших осіб;
  • порушення правил експлуатації, викладених у посібнику користувача або в інструкції;
  • несанкціонованого ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • відсутності серійного номеру на виробі.

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на наступні несправності:

  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіянні користувачем);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого використання (недотримання температурного режиму, дії рідини, запиленості, механічного пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням струму в мережі;
  • пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі.

Відповідно до Закону України ”Про захист прав споживачів” покупець може повернути придбаний товар протягом 14 днів з моменту отримання, за умови, що збережено його товарний вигляд.

Зворотне транспортування товару здійснюється за рахунок покупця.

Покупець несе повну відповідальність за збереження виданого йому товару.